fredag 9 december 2011

Look at my house, my house is amazing

Jag har återhämtat mig från igår.
Det visar sig finnas fina vänner som är villig att hjälpa mig där ute i världen.
Så ja, det verkar ju bli att jag flyttar 1:a februari (Sofia, andas lugnt, känn ingen panik)
But I do.
Jag informera att jag bor på 4:e våningen - eller jag kommer att bo på 4:e våningen på Sofielundsvägen så det är bara att börja träna benmusklerna, för ni kan behöva det.
Det är en jätte fin lägenhet men jag orkar inte det här just nu.

Och arbetet går fortsatt skit - eller ja, jag försöker i alla fall göra nåt.
Annars går allt upp och ner, inget förvånar mig längre.

Hur som, jag ber er, mina kära vänner, hjälp mig att flytta så jag inte hamnar i en psykos.
Bara tänker på hur mycket det är som ska flyttas.
Jag hjälper er den dag det är er tur.

Här får ni en planritning på nya lägenheten.
Håller faktiskt tummarna för att det blir den nu när jag ändrat mig.
Allt blir så mycket lättare med en positivsyn på allting. Som detta hade jag aldrig klarat av om jag hade varit negativ hela tiden som innan.

Anmäl er gärna som Sofia´s bitch - som tack får ni gratis träning och säkerligen muskler när ni flyttar kartongerna 4 våningar upp.


Inga kommentarer: