torsdag 8 december 2011

Idioti.

Nä, just nu känns det inget roligt alls.
Det kommer inte kännas roligt att vara i Norrland varken nu eller efter redovisningen.
Det går skit med arbetet, för jag helt enkelt inte fattar vad fan det är jag ska göra.
Just nu kan jag bara fokusera på att telefonen kan ringa och Bobby ska säga NÄR observera inte OM jag ska flytta.
"Hej - jag köper lägenheten på Sofielundsvägen nu"..
Lämnar mig ståendes med öppen mun, undrandes vad fan som händer.
Just nu går det inte, hur fan ska jag få ihop en flytt mitt i pluggande. Just nu när allt är så rörigt.
Jag orkar faktiskt inte med detta, inte nu.
Nu måste jag faktiskt vara svag, för den sista lilla jävla kraft och viljestyrka som jag lyckats bygga upp försvann just.
Och jag är så jävla KÖRD i skolan, så jävla KÖRD utanförskolan.

HELVETE!!!

2 kommentarer:

Sandie sa...

Om vi var närmare nu skulle ja ge dig en stärkande kram! <3

Carolin T sa...

:( Säg till om du behöver hjälp med nått, ja tex med flytta o så!
<3