fredag 3 februari 2012

Ska vi ligga?

NEJ, inte med dig, och jag tänkte ägna kvällens inlägg till varför.
Jag tror att alla där ute någon gång fått skamliga förslag från pojkar där ute.
Tillfälliga msnkontakter, någon på krogen, ett nattligt sms.
Om jag pratar med kille x på msn eller något annat socialtmedie, VARFÖR tror du att jag skulle nappa på ett sådant förslag? Att skicka en slemmig bild på din kuk bidrar knappast till att jag blir mer sugen!
Jag svarar knappast på frågan "vad har du på dig", inte med ett ärligt svar utan snarare ironiskt. "Har du cam?" Ja det har jag men den används inte till sådana ändamål, har aldrig gjort, kommer aldrig att göras.

Vill jag ligga? Klart, alla människor vill väl ha sex.
Med dig? Nej troligtvis inte.
Jag vill ha det med min framtida pojkvän, en människa jag känner för, har känslor för, en kille som det pirrar i magen när jag ser.
Inte nåt kvart i 12 ragg på krogen som ser sådär halvbra ut.
Den jag ska ligga med ska vara jävligt snygg, ska få mitt inre att skälva, hans ka kolla på mig med "Jag tycker jävligt mycket om dig" blicken. Inte "jag klär av dig naken med blicken för att jag druckit en öl för mycket" blicken.

Fråga mig hellre ska vi hångla, men stoppa inte ner din hand i mina trosor efter en tungrullare.
Alla puckon jag träffat på senare tid tror att jag vill få all världens könssjukdomar efter att ha "känt" dig i 5 minuter.
Jag säger bara nejtack, jag sparar min mussla till någon som är värd det.
Punkt slut.

Jag blir inte avundsjuk på mina tjejkompisar som drar hem ragg från krogen en sen kväll. Jag blir avundsjuk när jag ser ett par kolla djupt in i varandras ögon på bussen. De håller varandra i handen och tjejen viskar något i pojkens öra, han ler. Sedan kysser de varandra ömt.
DET saknar jag, det önskar jag.
Inte något juck som är över på 5 sekunder, dagen efter vaknar man upp med en totalt okänd människa som luktar bajs i munnen (sen när började folk ta med sig tandborste på krogen lix?), ansiktstvätten fick de heller inte med sig så flugsvampsansiktet är ett faktum.
Jag ryser bara jag tänker på det, så jag slutar tänka på det genast och fokuserar på att istället tänka på min fantasiman.

Så ett tips spara dina snuskiga kukbilder till någon annan, spara de dåliga raggrepliker till någon desperat MILF där ute i vinterkylan.
Om jag så ska bli nunna och leva i celibat för att det är torka på killmarknaden där ute så får det fan vara så.

Nu ska jag avnjuta ett glas vin och sedan sova.
Ska upp och LIA imorgon.
Hejpåre
/Yoshi

Inga kommentarer: