torsdag 16 augusti 2012

Mrs Å.

Alla säger att det blir bättre, att det går över.
Ge det tid.
Men jag vill inte ge saker tid, jag mår dåligt nu! Kvällarna är så jävla värst.

Just nu har jag så jävla mycket problem rent kroppsligt.
Munnen gör ont och svider - tandläkaren på tisdag.
Gått upp i vikt men har varken tid eller ork att göra nåt åt det, känner bara att allt jag jobbat med senaste halvåret raseras.

Och sen det andra, ständiga ångesten över det.. andra.
När ska jag lära mig att jag är viktig och att jag måste ta hand om mig själv?
Aldrig gissar jag! Strular till det igen och nu får jag gå och vara orolig en månad till.
Just nu ordbajsar jag bara, jag är trött. Trött på det här.

Imorgon är det dock helg, helgerna som bedövar ensamheten tillfälligt.
Det kostar på att vara glad och må bra, alkohol bedövar fint.

hejdå.

Inga kommentarer: