onsdag 22 augusti 2012

80 grader!

Ja jävlar i min lilla låda vad jag är slut & varm!
Var ute på en liten sväng innan 25 min gång, 10 joggning, 5 min gång och sedan typ 5 min jogging.
Damn vad jag tappat kondition sedan jag var i Norrland, och vad knubbig jag blivit.
Inte så konstigt, om man skulle räkna ut totalt kaloriintag de senaste 3 veckorna så ligger jag nog på ett rejält överskott. Men det tänker jag inte göra och blickar framåt istället.
Det har varit värt nästintill varenda kalori den här sommaren så, vi glömmer det.
Sommaren är ju årets höjdpunkt!

För övrigt går jag på lågspinn psykiskt, lär göra det i en vecka till!
Försöker bombardera min hjärna med en massa annat för att kunna fokusera på skolan och livet.
La mig ruggigt tidigt igår och vaknade av mig själv riktigt tidigt. Känns himla skönt i alla fall.

Ikväll ska jag in på festivalen, likaväl imorgon och övermorgon.
Ikväll spelar The Hives - ska väl bli lagom kul att se.
Imorgon är det Kapten Röd och Timbuktu och på fredag är det höjdpunkterna Öz Nujen, Honningbarna och sist men inte minst Graveyard.
Uppe på allt detta roliga har jag även en lägenhet som ser ut som kaos och typ 5 skolarbeten!
Can we do it? Yes we can.

Med dessa ord sätter jag på lite musik, hoppar in i duschen och tar ett rejält tag angående städningen!
Sedan blir det hålligång och vin i park!

Inga kommentarer: