måndag 27 augusti 2012

Detox.

Snart är det dags för min och Annas detox!
På måndag har vi bestämt, känns bra att inte stressa in i det utan att vi planerar. Hinner fixa recept, inhandla allt som krävs och så vidare.
Utan Anna hade jag nog kört det lite halvdant, men hon har stenkoll på alger, tillskott och allt sådant!
Ska verkligen bli skönt att rensa ut kroppen och få lite ny energi inför vintern. Ska ta ett rejält tag i träningen efter detoxen också, kör promenader under detox då man inte ska träna för hårt under de 2 veckorna.

Ingen alkohol, inga cigaretter, begränsat med koffein, kött, mejeriprodukter och annat.
In med vatten, citron, frukter, grönsaker, bönor, groddar, bär, frön.
Det ska nog gå bra bara man planerar och har allt man behöver hemma när man behöver det.

Såg nu att Enighet.se lagt ut sina träningstider till hösten! Blir boxning istället för kickboxning och hoppas att foten håller för detta! 3:e september börjar höstterminen, fantastiskt.
Längtar att få ta på mig mina handlindor och dra på boxinghandskarna igen.

Hur som, om ni vill kan jag uppdatera lite med recept och tips och trix under detoxen.
Även hur det går.
Jag i 14 dagar utan koffein, nikotin och alkohol, tja det låter ju verkligen som att min kropp kan behöva det.


Inga kommentarer: