torsdag 30 augusti 2012

Detox, liv och välbefinnande.

Provsvaren var normala, tack och jävla lov alltså! Känns som att jag återigen kan starta upp mitt liv och göra det rätt denna gången.

Idag vaknade jag jätte sent, fick springa iväg och ta ytterligare ett prov som visade negativt, in och handla massa goda frukter och grönsaker, suttit i telefon ytterligare och nu avnjuter jag en smoothie som jag verkligen kan rekommendera.

100 g hallon eller jordgubbar
1 banan
2 rödbetor
Havremjölk eller annan vätska
Citron/lime saft
Ja, och en massa annat gott om man känner för det.
Nyttigt och jävligt god.

Nu blir det strax tid att hugga in i skolarbete.
Men vill berätta en rolig sak, jag ska anmäla mig till en Improvisations teater kurs. 12 ggr kvällstid gäller det att improvisera skiten ur alla.
Ska bli jätte roligt och känns bra att hitta en hobby. Ska även in och anmäla mig till boxningen med start måndag.
Har lovat min samtalskontakt att göra mig av med så många osunda vanor som möjligt som försätter mig i osunda situationer.
Får en rivstart i detta genom att gå på detox i två veckor då jag inte dricker alkohol.

Är på G igen och ska göra om, göra rätt.

Hoppas ni får en kanon dag!


Inga kommentarer: