torsdag 10 september 2009

Way to go Humprey.

Hej hej hallå.
Ledig och återigen ledig.
Man kanske skulle kunna tro att jag bara legat och latat, men nejdå, bara nästan.
Har slängt kläder, har packat kläder som jag ska slänga i en sån där UFF container. Har packat bort en massa sommarkläder, har slängt en massa annat skit. Känns skönt att äntligen slänga det där som man bara gått och sparat på för att "en gång ska jag nog ha detta på mig".

Lagade en väldigt vitlökssmakrik lunch men ska ändå inte andas på någon så kan kvitta.
Har haft en hyffsat tråkig dag, som vanligt. Snackat lite idéer med pappa om att göra ett brickbord.
Har även ringt vårdcentralen, fast de ville inte att jag skulle komma dit - för är man förkyld eller bla bla så ska man HELST inte komma dit. Ska dock få hostmedicin så..
Sjukdom är hett.

Well.. Blev en halvtimmes promenix på kvällen, börjar bli kallt som fan på kvällarna nu men skönt med klar och härlig luft.
Är dock hungrig nu, vill ha en macka, chips, lösgodis eller vad som helst. Men fuckit, nästa gång man får käka är till frukost..

Godnatt.
Just ja, 3 månader sen studenten nu. Helt sjukt, 3 månader sen jag träffade min härliga klass. Saknar er så jävla mycket..

21.12

Inga kommentarer: