fredag 11 september 2009

´It's been a long and uphill journey´

fredag = öl


Idag är det fredag - inte en gå ut och ha roligt fredag.
Nej snarare en, åka 2.5 mil för att hämta ut hostmedicin fredag och sen upptäcka att receptet inte ens skickats fredag.
Great, nu skiter jag i den där hostmedicinen, klarar mig utan.
Var inne i Kramfors med far.. Handlade smink för 210 spänn - har inte handlat nåt alls sen min förra lön så fick jag väl vara värd då.
Handlade en 3 öl tills surströmmingen imorgon - lär bli nice.,

höst

Jaha, nu vill jag här ifrån. nu vill jag flytta till MIN lägenhet och skaffa mig MITT liv och bara vara beroende av mig själv. Ska bli så skönt att bara få leva sitt eget liv.. Slippa ta hänsyn till andra hela tiden. Bara mina behov som ska tillgodo ses. Nu är det min tur att bli vuxen, fast ändå fortfarande vara barn.
Får se när det bär av till södern, kan bara hoppas att det blir i slutet av September.. hade hoppats på att komma ner till öppet hus på Hvilan men.. Icke.

Blir en promenad i regnet sen då, mitt spindelhår kommer förstöras men vad gör det.. Ska ändå duscha sen.

Ha en bra fredag allihopa, själv ska jag låta "berusningen" gå över som jag fick från en öl, haha.

17.23


me and daddy

Inga kommentarer: