måndag 2 november 2009

Bloody monday!

Människor är inget jag tycker om. De gör en besvikna, de är inga bra medmänniskor och de kan vara sådana idioter utan vett i skallen.
Man blir lika chockad varje gång då en som är född 1994 skriver "jävla hora" eller dylikt till någon.
Eller som när folk lägger upp ens privata bilder på en internet sida som går ut på att dissa bilderna så mycket som möjligt och offentliggöra den människan.
Just det hände mig idag. Men samtidigt rör det mig ganska lite i ryggen egentligen. För vem är patetisk?
Jag som lägger upp en bild på min nya percing (javisst det var på mitt bröst, men so what?)
Eller är de de som inte har något liv och tycker om (snarare är avis) att förstöra för andra genom att dels anmäla bilden och sedan lägga upp den på en sida för fjortisar och bönder för att sedan totaldissa bilden.
Är inte de 13 - 25 åringarna mer tragisk än mig? Folk som seriöst, HELT seriöst tycker att ett sådant liv är roligt, underhållande och givande?
Nä.. Då har jag hellre mitt eget liv, med mina piercingar, där jag ger snälla kommentarer till folk, där jag INTE offentliggör andras egendom d.v.s Deras bilder.

Orkar inte tänka på det mer, gör mig bara irriterad och jag börjar nästan hoppas på att svininfluensan ska sprida sig såpass och vara så farlig att alla de jag inte tycker om ska stryka med!

Imorgon kommer i alla fall Emma C och på onsdag kommer Mina. Har inte träffat henne sedan studenten. D.v.s. 10/6! Det är hiskeligt länge sedan.
Och idag var jag & Anna i stan för att förbereda inför lördag då det är zombie walk.
Köpte en skjorta och en lång stickad tröja! Sen köpte vi lite fakeblod och puder + fix till våra sår vi ska ha. Kommer bli så himla roligt. LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG.

nu ska jag sova.

23.14

Inga kommentarer: