söndag 1 november 2009

Halloween.

Tänkte sammanfatta min lördag kväll a.k.a inte vilken lördag kväll som helst utan HALLOWEEN!
Inget speciellt med halloween egentligen förutom att man får klä ut sig, det är alltid nåt.

Så, började sminka mig runt 17, och vart helt klar med min utstyrsel 19. Det tog ett tag måste jag säga. Ja, sen drack jag lite sangria bara för att få något alkoholigt i mig.
Ca 20.20 kom Izza som var världens sötaste leopard, och strax där efter kom Anna som var het fladdermus!
Efter det kom Bruze (som senare vart Johan Palm), Per som skulle föreställa en larv (hade en söndrig sovsäck på sig), och sist men inte minst Bell som också var kissekatt!
Så vi drack en del, fast ändå inte så mycket men ändå. Var ute och rökte emellanåt. Sen drog vi till Wonk där de hade Halloween tema jag var kanon nitad i bilen och så även när vi kom fram. Mycket trevligt inne på Wonk med massa zombies som gick runt (och tydligen bet folk i halsen, dock inte mig), och vi dansidansade. Bjöd Anna på en blå banan drink som gjorde att jag vart JÄVLIGT full och bara ville åka hem sådär runt 2-3. Så vi vart hämtade och hemkörda.
Väl uppe vid min lägenhet inser jag att dörren har stått uppe under hela tiden. Aja, sen bestämmer jag mig för att jag ska göra nudlar till mig och Anna, vilket går galant. MUMS! Sen ringer Bruze och säger att han ska hämta grejer (jag ställer grejerna innan för dörren och låter den vara öppen) ^^.
Vaknar sisådär 10 kanske och mår så inihelvetes dåligt, så snubblar in på toa och lägger mig på golvet. Sen kommer lixom hela gårdagens intag av alkohol ut i 4:a omgångar. Not nice. Orkar inte klättra upp i min säng igen, ifall jag nu skulle spy igen, så tar Pers larvoutfit (sovsäck), tar min jacka och lägger mig i köket!
Anna väcker mig 12 och frågar om vi ska röka, så kaffe och cigg på det.

Nu är jag jävligt hungrig så ska nog koka ägg ganska snart. Lyckad kväll, fast med misslyckad karatefylla och jävla bakisångest.
Nu är jag själv, och det gillar jag inte alls.. men det får gå.
Tack för en lyckad kväll ;)

13.23







Inga kommentarer: