onsdag 23 december 2009

6 år sedan.

välkommen onsdag - somnar med huvudvärk, vaknar med huvudvärk & katapult nysningar.
Släpar mig upp efter en timmes snoooze. hatar verkligen mornar, och speciellt denna morgonen kändes extra tung. Blickade in i kylskåpet efter den vanliga morgonrutinen och insåg HEY det är ju fullt. 1400 :- bidrog vi med till ICA maxi igår. Eller vi och vi, mor& far som någon slags julklapp. Fina grejer tyckte jag. Nu klarar jag mig kanske 5 veckor tills jag måste handla nästa gång. Klarade mig ju 4,5 på det jag handlade sist.
Har även stillat mitt Ramlösa addiction (som jag egentligen inte har men) för ett bra tag framöver. 5 flaskor för 35, vilket kap tänkte jag!

Ikväll ska vi äta kalkon hos Marie-Louise & Ulf sen blir det bingolottos uppesittarkväll. Lagom tantigt och väldigt mysigt. De ska få sina julklappar också hade jag tänkt.

Och idag är det även 6 år sedan K dog..
Tycker det är så tragiskt att något som hände för så pass länge sedan måste förfölja folk och förstöra julen för så lång tid framöver. Klart julen förlorar sin glans när en stor tragedi har hänt i anknytning till den.

Försöka jobba lite nu kanske, efter fikat. Behöver min morgoncigg, egentligen rygg & nackmassage, filmtittande och en stor öl.. Det hade nog hjälpt.

08:48

Inga kommentarer: