lördag 16 januari 2010

blue fever.

sovmorgon till 11 idag känns verkligen som lyx! har ändå sovit ganska dåligt under hela natten så vaknar som i ett töcken av trötthet.
Gör mig i alla fall en smoothie och snörar på mig skorna och beger mig ut. Att det ska vara så himla svårt att klä sig rätt i skåne. Förfrös i alla fall armarna typ och blev en tur på 31 min upp till värnhem sen ner igenom Rörsjöstaden sedan hem igen.
Är inte alls i gång form så 30-40 min är allt jag pallar med.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen göra mig lite lunch. Tror väl att Carro dyker upp om några timmar sen blir det förkrök hos mig, sen utgång på Wonk med Hampus, Jessica och Jonte. Blir nog roligt får jag hoppas!

Nu ska jag fortsätta att kolla på någon sorts hmm.. isdans på tv med nåt jultema ungefär.
Just nu är det en cowboy som fryser litta men han är spexig att kolla på i alla fall.
så fortsätter tant lördagen för min del.

Hoppas eran lördag blir lika fantastic som min!

12.36

Inga kommentarer: