torsdag 14 januari 2010

my BFF!

Hejsan.
Idag är det torsdag vilket innebär en dag ifrån helg. wonderbar.
Fredag blir det träning, lördag blir det först Hvilan för att kolla vad filurerna har hittat på till öppethus sen blir det utgång med fina Carro på wonk.. Söndag ska jag försöka träna lite hemma eller fråga Elin om vi ska köra ett pass på Träningsvärket.

Btw, jag har träffat en jävligt häftig brud.
Känns om jag känt henne hela livet och det har jag väl också.
Hon är underbar och den jag kan lita på till 100%. Jag kan umgås med henne i svåra stunder, vi skrattar och gråter tillsammans.
Helt enkelt den bästa jag har i mitt liv..
Sofia Karolina Mohrin heter hon och är helt fucking awesome <3

Nu ska jag jobba i 55 minuter till, hinna käka resterna från gårdagens china mat och sen drar jag på stan med bästaste Anton för han ska handla present till sin brud.
Sen ska jag hem, laga mat, gitta och sen sova.
En super bra torsdag alltså.

15.06

btw, den 30 ska jag in på drop in på old bones tattoo. Blir denna vackra skapelse;




och nej, inte för att jag är nån geeky Trekkie (även fast det är ball), utan mer för ordens innebörd.

Inga kommentarer: