onsdag 13 januari 2010

Regular.

idag är det onsdag hela dagen och jag har planer, planer som skall genomföras.
Först ska jag jobba till 17, tog en liten sovmorgon pågrundav "bakfyllan" från igår.
ja jisses att man kan bli lite snurrig av lite cider och öl. Appropå gårdagen, den var väl helt okej. Enter Shikari spelade en ganska kort spelning och de spelade icke de bästa låtarna.
Folk moshpittade till höger och vänster och lukten av svett slog emot en. Lyckades även ramla - igen, inte lika mysigt för armbågen denna gången.

Idag ska jag i alla fall ner på gymmet en timme åtminstone, blir benträning (armen är inte mycket att använda).. Mår kymigt som attan. Redigt illamående och lite snurrig. Känns inget vidare om man skulle bli sjuk nu, massa pengar som ramlar iväg.

Vill bara att den förbaskade träningen ska ge resultat snart. Är less på att känna mig ur form och dåligt tränad. Vill känna & se att man har muskler och bli den sofia jag var 2006-07. Kunna klä sig e de kläderna man känner för och känna sig fit.
Bara att hålla ut, så kanske resultaten visar sig om 2 månader eller dylikt.

Ha en fin dag, det ska jag ha.. För idag ska jag köpa china mat, MAHAHW. livets lycka.

10.45

Inga kommentarer: