tisdag 12 januari 2010

time for action!

Tisdag morgon klockan halv nio. Värdelös morgon.

Gick och la mig 22 igår, men är jag pigg idag för det, icke. Tröttare än någonsin innan känns det som. Har även ont i hela kroppen, mestadels ryggen, tror dock det har med träningen igår att göra.
Var ganska flitig på gymmet om jag får säga det själv, 1 tim 30 min mestadels armar. Fast kändes ganska obekvämt att träna själv, vissa övningar hade jag glömt och vissa gjorde jag nog helt fel. Så ska bli roligt att träna med Elin ett tag sedan.

Idag ska jag mest köra bil. Ska ut till Tygelsjö och sedan fota lite runt Oxie igen.
Tänkte även svänga förbi tatueringsstudion för att boka tid till min text på ryggen. Hoppas den inte blir allt för dyr och att jag kan göra den ganska snart.

Sen efter jobb ska jag få roa mig lite.. Ska gå på Enter Shikari med Mina & Jesper. Dricka ett par bir! Ser fram emot riktigt mycket måste jag säga. Även fast det lär ta ut sin rätt imorgon. Men är ändå alltid så jävla trött så.. what´s the differens?!

snart fika, sen ska jag brumma iväg med bilen.

hoppas alla får en bra dag, för det ska minsann jag försöka ha i alla fall.

08.40

Inga kommentarer: