fredag 29 januari 2010

GK.

Igår var det torsdag & idag är det fredag. Logiskt va...?
Har grym träningsvärk & ont i ryggen av den här förbannade stolen som överhuvudtaget inte är anpassad efter min kropp.
Igår handlade jag kläder. Som jag längtat efter att kunna plocka upp börsen och köpa vad man vill.
Tog till och med bild på mina inköp som en sann bloggare..
Så för att förklara bilden mer ingående följer en beskrivning.

 
Det blev ett midjebälte, ett par tights, ett par strumbyxor, flux, en tjusig kjol, en sjal (fynd 20:-), ett par träningsbyxor, handledsskydd & handskar till träning, nya hårspännen, en kofta.
Sen käkade jag och Jenny sallad på Mc. Donalds, inte så himla gott men ändå ute.
Mycket trevlig dag på burlöv måste jag säga, även fast jag inte ens hittade hälften av det jag hade behövt.

Skulle försökt börja runt 7 idag, vart halv 8.. Måste sluta 15.30 så jag hinner träna innan jag ska iväg sen, får ta igen den halvtimmen en annan dag.
Så idag och resten av helgen blir det alltså häng med grabbarna. De ska lana, jag och Tobie ska lana facebook. Kanske tar en sväng på sparken, diskuterar livets gåtor och dricker en och annan öl och framför allt.. SOVA!
Känner på mig att den här helgen kommer bli awesome, men det gjorde jag ju i och för sig med förra helgen också så. Man ska inte känna på sig saker.

Hoppas ni mår gott och håller av er själva. Bara ni som kan bestämma över ert eget öde så varför hänga läpp?!



 
08:30

Inga kommentarer: