torsdag 28 januari 2010

e4:an

 Det är inte den som har lite, 
utan den som önskar mer som är fattig.

ilska rinner av mig lika snabbt som den kom.
varför gör den det..? jag gillar att vara arg och bitter.

Vart ett lagom jobbigt benpass igår. Eller det var jobbigt, tränade styrke en timme sen vart det en halvtimme gång på löpbandet, hittade den knappen där man gör så att det är lutning. Hade på max och övade backträning! Helt super, har hittat det ultimata just när jag ska träna ben, underbart.
Längtar dock tills jag köper gymkort där på 24/7, utan en massa folk man känner att man måste skämmas för. Där kan man träna på sitt egna vis, förhoppningsvis.

Satt uppe och pratade med en viss mr. R igår. Tänker kalla honom för det nu framöver. Ingen mening för er att veta vem han är! Strax efter 2 var jag uppe till, snacka om att jag var trött i morse... Men nu känns det faktiskt helt okej. Ska inte vara så aktiv, blir ju bara Burlöv Center med Jenny för att spendera lite pengar!

I övrigt är det snart helg IGEN! vart tog denna veckan vägen då?
Jag ska på lan hos Stefan with the guys! Ska bli awesome. Ska dock inte lana direkt.. Blir mer som en slav.. Som kan erbjuda massage, kaffe, mat, hårkamning, påklädning, vad de nu behöver hjälp med. Blir även några omgångar skissa & gissa, sen lite facebook grupper som skall skapas. Ser verkligen fram emot fredag, lördag, söndag.. Och imorgon blir det mage/rygg/genomgångs pass på gymmet innan man ska iväg.

Ska försöka jobba flitigt idag. Ni hörde.. försöka! Kan inte köra ut för är verkligen snor halt. Så få sitta inne och sura.

08:35

Inga kommentarer: