måndag 1 februari 2010

Pamol

Hur värt är det med måndag? Det enda man såg fram emot var att få träna axlar/armar.. men vad händer? Jo halsont. Och som den duktiga människa jag är så blir det - ingen träning.
Har dessutom grym tandvärk som gick över tack vare just pamol - nåt läkemedel som är typ som alvedon.
Kanske blir en promenad för att svettas bort lite fett, men ska man ta det lugnt ska man väl inte syssla med sånt överhuvudtaget antar jag.
Hoppas jag blir kry tills imorgon, onsdag & torsdag i alla fall! Tänker inte missa en endaste dag nu när jag väl kommit igång.

Helgen vart lugn, och jag höll på att dö i fredags. Att sitta i ett rum där 3 st röker konstant är inte okej. Att försöka sova i ett rum där 3 st röker samtidigt är ännu värre. Kanske därför min hals gör ont? Vem vet.

Förutom det höll jag på att göra ett dumt misstag igår. Ringa folk och säga att "nej jag kan inte vara sur på dig längre, det ligger inte i min natur".. tack och lov gjorde jag det inte.. vad skulle det leda till?! Det kommer ändå aldrig gå.. aldrig aldrig.

Saknar dock något. men har insett att det jag söker kommer jag ändå aldrig hitta. Så varför fortsätta leta?! Den där känslan av total upprymdhet. Den där känslan av att livet faktiskt har en mening, nämligen att leva för någon annan. Nej jag mår inte dåligt, jag bara anser att ska man leva livet ska man göra det med någon annan. Det behöver inte vara ett förhållande, tvärtom kan lika gärna vara en KK som gillar en lika mycket tillbaka. I alla fall nåt man delar tillsammans, någon som man kan ringa en söndagkväll och bara.. ha det fucking awesome. Nej förhållande gör bara saker ännu mer komplicerade och just nu fokuserar jag på annat, men det fattas ändå något och jag kan icke sätta fingret på vad det är! Någon som har ett svar? Något annat svar än 42. Hör gärna av er då.

Nu ska jag fortsätta leta upp mina kära gator, leka med MapInfo & imorgon ska jag våga mig ut på Malmö´s gator efter jag varit på arbetsintervju.
Wish me luck.


Live long and prosper my friends.


12:53

Inga kommentarer: