torsdag 11 februari 2010

koffein förgiftning.

det lider jag av för tillfället. har hällt i mig alldeles för många koppar. epic!

har varit på ett såkallad jämställdhets seminarium idag. Vår avdelning sov, så intressant var det. Men har man nu seminarium i en biosal, med mjuka stolar och sövande kvinnoröster, vad kan man göra?
Förmiddagen var alltså ganska avslappnad.

Sen förstår jag inte varför alla har blivit så bittra och lata? Man försöker fixa något roligt och spännande för att det var evigheter man sågs men nä.. då ska allt vara så jävla komplicerat och allt ska serveras på silverfat. precis som innan studenten. Inte många lyfte ett finger för att göra det bättre om det nu uppstod problem men nog fan skulle de klaga. Som mentalt störda dagisbarn! Det är sista gången jag försöker fixa ihop någonting ska ni veta för jag är less på att alltid få mothugg eller att någon känner sig utanför. Kom och säg det innan istället för efteråt för vad kan jag göra åt det då?
Vill man ses gör något åt det. Jag är less på att få sms om att "jag saknar dig".. ja jag saknar troligtvis dig också men varför föreslår ni inte att vi ska seees istället? jag bor mitt i stan, har egen lägenhet..? varför ska jag dra runt till allas hus där de bor med morsor, farsor och syskon istället för att folk chillar hos mig eller tar en fika i stan?
Alltid jag som tar mig till folk, de enda som faktiskt hälsar på bor längst bort av alla a.k.a Stefan, Mina och klart Jenny också!
börjar bli lite less på att alltid föreslå att ses o.s.v...

Gnällgnällgnäll från min sida men ja, det gör mig faktiskt irriterad.
jepp!

angående jämställdhet jag avskyr killar, jag avskyr tjejer.. den enda jag kan lita på är mig själv och så skall det fortsätta vara. D.v.s jag bryr mig inte om kön helt enkelt alla är lika bra eller dåliga... beror ej på könet.
end.

15:39

Inga kommentarer: