måndag 15 februari 2010

Magkatarr 3.0

here we go again.
Magkatarr is not ze shit alltså. I fredags fick jag stanna hemma från jobb för att jag var så sjukt illamående. kramp i magen och allmänt slut. Trodde först att det var matförgiftning eller nåt annat skit, men då det hållit i sig hela helgen och fortsätter med tomhetskänsla och sug i magen så misstänker jag att det är samma skit som innan.
Bara att ta sig in till stan var en utmaning. Har börjat ta min medicin igen för att se om det hjälper annars får jag ringa VC eller nåt, vad de nu ska kunna göra.
Det här med stress är en underlig sak. För jag känner mig inte stressad men ändå får jag problem både med hals och mage p.g.a av just stress. Märklig kropp.

Hoppar därav över träningen idag för att återhämta mig och beger på en inhandlingsrond av lite mat. Ska bara ha till denna veckan eftersom jag drar på lördag. Så lite grönsaker, grädde och lite annat man kan göra goda matlådor av denna veckan.
Nu ska jag kämpa mot min onda mage resten av dagen, även en annalkande huvudvärk och allmänt snurr i huvudet.
Jippie vad måndagar är bra.

helgen blev ju trots allt bra med utgång på lördagen med vänner från forna dar. Trevligt att ta med dem på gayklubb då detta var som en helt ny värld för dem. Ganska roligt att folk har fördomar mot gayklubbar, eller en sorts föreställning över hur det "ska" vara men visar sig att det inte alls är så.

Hoppas er helg varit azum.

So long..

09:58

1 kommentar:

moaa sa...

Jag har också magkatarr, ingen höjdare alls!

Och tack för tipset om träningen!

Tuff blogg!

/ Moa.