måndag 8 februari 2010

stöd bananerna.

den nya tatueringen gör att jag inte kan träna som jag vill denna veckan!
Ska ner och träna lätta vikter bara för att hålla igång musklerna, lätta vikter bara för att inte bli svettig.
Jag kommer vara ett hyperaktivt monster bara för att jag inte kommer få utlopp för min energi.
Kan väl finnas andra saker som jag ska hinna med denna veckan, prio 1, få ordning i lägenheten ordentligt.

Annars en ganska lugn helg. Mina var hos mig hela helgen och det gjorde mig N-Ö-J-D!
lite utgång på lördagen, på Golden.. Öl öl öl och jag vart såklart full medan alla andra slöade och var tråkiga.
Man får roa sig själv helt enkelt.
Sen på söndagen stack jag till bror, kollade film och åt Dafgårds färdiga lasagne.
typ allt.

orkar inte tänka så mycket för tillfället, då blir jag bara nere. En hel arbetsvecka framför mig, ingen hård träning, ingen som vill hitta på nåt = boring.

10.29

Inga kommentarer: