söndag 19 december 2010

pudersnö.

Tiden går ganska sakta i Norrland.
Den går ännu mer sakta när snön vräker ner och jag bara känner att köra bil
någonstans är ett big NONO!
så imorgon tänkte jag kanske fota lite här hemma på begäran av Jenny.
Lite "såhär bodde jag fram tills jag var 16" såatt.

Snart krypa ner i bingen och sussa lite, om man kan somna.
Ringa baby Joakim som gör mig så sjukt lycklig.
Att ens jämnföra andra förhållanden vore löjligt, för detta är verkligen
mitt livs kärlek och mitt livs dröm jag lever just nu.

Förövrigt har jag min andra kärlek i åtanke - Izza skrev ett sött blogginlägg om mig
idag som gjorde mig varm i hjärtat. Saknar dig också där nere i Malmö.
http://izzemizz.blogg.se - Izzas blogg <3

Godnatt kära vänner.

2 kommentarer:

Sandie sa...

hahah, malmöööööö. aldrig i livet ;)))

JO MEN DE ÄR KLART! nån solig och vacker dag lovar jag att släpa mitt feta arsle ner till platta malmoe! :D

Love you! Ses på torsdag då hoppas jag! <3

Jenny sa...

Åh. <3