onsdag 12 januari 2011

fix me.

Hejsan.

Idag är det onsdag och jag har jobbat. Skulle egentligen jobba till 15.30 meeeen..
Det var lite folk på fredag (då jag egentligen skulle vara ledig), så ska jobba då också.
Det vill säga 6 dagar i rad. Blir däremot ledig tisdag vilket gör att jag är ledig 3 dagar i
sträck nästa vecka. Någon som vill ses?!

Hur som, slutade tidigare redan vid 14.00 för att jag ville hem och pyssla.
Jo för igår köpte vi ju färg till köksluckorna, och idag köpte Joakim hobbylack till mina
ramar jag också köpte igår. Blev en kort runda på stan där det inhandlades knoppar till luckorna
i köket och även 2 lyktor och en stensil.
Det kommer bli så fint, redan en enorm skillnad bara när den vita färgen kommit på luckorna och
lådorna.
Hittade jätte söta knoppar från Indiska också.
Till luckorna.


















till övriga skåp.










Wonderbar. Fanns en massa jag hade kunnat tänka mig att köpa på Indiska.
Bland annat en recycle hylla som var helt fantastisk ---->; passat prefekt i köket som kryddhylla.

Drömma kan man, är tusen andra grejer som är prio 1.

 Nu vet ni vad det pysslas med i hemmet för tillfället och det är bara början. Men är fantastiskt
roligt, extra roligt när man har någon att pyssla med.

Godkväll.



nya ramar.

måla luckor.

ommålade ramar.

Inga kommentarer: