måndag 28 mars 2011

outlines.

Ny dag, nya möjligheter.
Vaknade hyffsat utvilad kl 9 och tog en dusch. Legat och hostat halva natten, rejäl slemhosta.
Drog iväg till jobb för att tacka av en kollega. Eller snarare, gratis mat är aldrig fel. Var väl där ca en timme och drog hem.
Hjärtat och jag stack in till stan, han för att skriva på anställningsbevis, jag för att se om jag kunde hitta några shyssta träningskläder. Kanske andra kläder om jag hade hittat men kom fram till att det var helt onödigt.
Jag har inte lust att shoppa längre, svider i plånboken och vafan.. Vad ska man köpa för kläder nu? Det är fortfarande kallt, bättre att spara pengarna till sommaren.
Hittade i alla fall en shysst tröja och byxor och även en sådan där armhållare till mobilen när man tränar.
Perfa.


149:-

typ vindbyxor, perfa att ha när man åker inlines, pumpar på gymmet eller tar en lång promenad.
299:-


Blev en runda med inlines nu alldeles nyss, man blir fan svettig. Är irriterad på att grus som ligger överallt men ja, sommaren är påväg.
Gick in på apoteket för att rådfråga dem om allergi, hon tyckte inte det lät som pollen så tänker ligga lågt med träningen på gymmet. Eller vågar man gå dit och lyfta lite? Vill ju träna so bad, får nöja mig med rullorna än så länge.

Nu ska jag snart tillaga lite fläskfilé gryta med curry och annat gott, sen blir det mys med hjärtat.
Han börjar jobba på fredag, är så förväntansfull. Och jag jobbar imorgon.. Sen kommer Izza hit med sina rullor, byta plats på hennes hjul och sedan kan man ju alltid hoppas på en runda.

Btw Sandra, är det idag vi ska mäta oss? Lär faila totalt, även fast jag får kommentarer om att jag gått ner "massvis i vikt".. Jaja, tell me.


PUSS!

3 kommentarer:

Sandie sa...

den sista varje månad.. hahaha. du de lär inte gå så bra för mig heller.. jag har ju fan varit dålig med maten varje dag. eller inte hela dagarna, men något skit har slunkit ner. de är nog samma mått ff. hahaha...

du har iaf fått kommentarer om att ha gått ner i vikt.. de har inte jag! så du leder big time girl! :D

Unknown sa...

Idag köpte jag i alla fall ett måttband. 33:- rena rånet hahah! :P

äh, säg inte det. jag tror nog du gått ner en massa.
Hon som sa det har varit i Thailand i 3 veckor så hon har inte sett mig på länge, kanske därför hon märkt det..
svårt för dem som ser en varje dag att kunna se om man gått ner nåt.

och jag har fan ätit dåligt också hörredu. Och inte kunnat träna p.g.a förkylning. plus att jag slarvat att gå till jobb.
FY OSS!

Sandie sa...

Ja fy.. idag orkade ja inte laga mat.. o när mamma o dom skulle äta pizza så bjöd jag in mig själv.. hoooja,. men vågen står iaf still. så de går ju inte uppåt. De skulle gå neråt om ja skötte mig helt o hållet o inte fuskade med något "litet" varje dag. FY MIG!