lördag 16 april 2011

Lördagstidsfördriv.

Vill inte kalla denna lördag för ångest, vill kalla den för trötthetstristesslördag.
Först var det jobb 7-13.30 där alla knallade runt som zombies, jag har nog vaknat 5 ggr i natt och var verkligen inte den piggaste i gänget.
Gud vad vissa människor kan dra ner stämningen på jobb alltså, nog för att jag kan vara negativ men det finns fan gränser.
Halv två stängde jag min så kallade butik och begav mig hem, direkt till soffan i princip, där har jag vuxit fast nu verkar det som.
Jag vet inte om jag gillar eller ogillar att vara ensam hemma, eftersom Joakim är i Båstad det är väl bara det att man har tråkigt ensam istället för tråkigt båda två.

Precis som man är i en bubbla egentligen, man har saker man kan göra, med andra människor men man gör det inte.. för man bryr sig inte tillräckligt, eller så är man bara trött, vilket som.
Blev ju öl hos broder igår, dåligt väder idag, no pepp!

Imorgon blir det i alla fall jobb igen och sen bär det iväg till syrran för att rensa i hennes trädgård. Vad gör man inte för sin älskade syster och gratis frisörvård, eheheh. Plus att det var en månad sedan jag såg dem sist, saknar Pippi och Tilli galet mycket.
Plus att jag saknar att påta i trädgården, tvångs vattnade mina egna inomhus växter idag och pysslade om dem bara för att jag inte har någon trädgård. SUGAH PLEASE ge mig åtminstonde en balkong.
Hade jag haft det hade jag kunnat skapa en Växtblogg, lagom tantigt men fan vad intressant.

Ikväll blir det lite svullande, en daim & lite saltiner med ost, det känns lagom.
Även be till någon sorts gud att grannarna stänger av sin sjukt enerverande musik innan det blir för sent, imorgon ska jag fan vara pigg.
Och appropå grannar som ska hålla käften, visste ni detta om securitas?
;

Securitas Trygghetsjour

Det är viktigt att ha en trivsam boendemiljö. När grannarna spelar alltför hög musik eller det är oväsen i trapphuset, känns det tryggt att kunna ringa till Securitas Trygghetsjour. Om väktaren bedömer att situationen är allvarlig tillkallas även polis.


PUSS!

Inga kommentarer: