fredag 1 april 2011

Styrka kommer inifrån, och från Headhunterz.

Kom precis hem efter 1 timme och 15 min på gymmet.
Blev som vanligt uppvärmning på crosstrainern en 5 minuter typ.
Sedan körde jag olika övningar för magen och armarna.
Att bara lyfta ciggen efter passet var tungt.
Efter alla styrkeövningar där man bara pressade ut allt man hade blev den 20 min på crosstrainern.
Försökte köra över 60 RPM (varv / minut kan man enkelt förklara det med) ju högre RPM högre tempo håller du, o.s.v ja. Medelhögt motstånd.
Fan vad otränad jag är goddamnit.
Bra att man har spegel framför sig, min inre röst sa "Rör på dig för fan latmask, man ser fläsket guppa, vill du ser ut så resten av ditt liv, ÖKA TAKTEN".. Det funkade, det och kombination av Headhunterz och Showtek pumpandes i hörlurarna.
Man måste ha bra musik i lurarna när man tränar, man tar i så enormt mycket mer hörreni där ute.

Känns bra att kunna träna igen, blir benpass på söndag, sen får jag redogöra med tatueraren om jag kan träna när jag är nytatuerad eller ej.
Nu blir det hopp in i duschen, tvätta kläderna och sen dö lite.
Fan vilken nice dag, och snart kommer hjärtat hem från sin första dag på jobb, spännande.

Längtar tills Siesta <3


ja gud vad trött jag ser ut, NOT.

PUSS!

Inga kommentarer: