onsdag 18 maj 2011

relax.

Mhmmmmm.
Njuter i soffan för en gångs skull, eller snarare har njutit här 2 timmar.
Funderade ett tag på att ta en kvällspromenad men duschade i en halvtimme istället.
Sådana dagar är guld värda.
Körde 50 minuters ryggpass innan. Kändes inte alls bra, okej klarade rätt mycket mer i vikt än innan men ändå.
Alltså, min bror och tre av hans arbetskollegor (ja mina också för den delen) tränade också. Ni vet stora starka spännis män som pustar och frustar när de tar i. Sånt gör mig lite obekväm.
Känns ändå himla bra, blir 4 ggr träning denna veckan. Känns som det står still bara, som att jag inte går ner i vikt någonting. Eller snarare, att jag inte går ner i fett.
Vill ni hålla koll på träningen och få skitbra tips på olika övningar, bli medlem på; http://www.styrkeprogrammet.se

Hittade äntligen en bikini idag, eller inte bara en utan TVÅ! Från Stadium, märket WARP, älskar det märket, tyvärr är det sjukt små storlekar i bikininederdelarna och badbyxorna, fastän de är urtjusiga. Röven och magen lär fan aldrig försvinna.
Blev även en ny ryggsäck, min är helt sönder och Joakim har glömt min andra rygga hos Erica.
Ta 3 betala för 2 är gött.

Grey´s om 45 minuter, blir en kopp te, en cigg och lite fix inför imorgon.
Imorgon blir det ett stenhårt benpass - kanske spinning om det finns plats.
Go kväll alla kära.
hahahah. kolla mucklerna

muskler eller fett, vem vet.







PUSS!

Inga kommentarer: