onsdag 23 november 2011

23 år ung imorgon.

Sitter still - växer fast.
Är hungrig men känner ingen aptit - äter för att man bör äta.
Mat är gott, det vet jag ju.

Filosoferar inför födelsedagen, eller där ljög jag. Varför skulle jag?
Ett år äldre - mycket visare. 2011 lär jag minnas i HELA mitt liv.
Kan ändå inte låta bli att tänka på förra året.
En ros i en vas, en macka med jordnötssmör, en budapetsbakelse och kaffe.
Hur fan kunde du ljuga så mycket? Bedra så mycket.
Jag har ännu inte kommit över det, när kommer man över det?

Hur som, imorgon ska det bakas 2 ananaspajer, städas, handlas, fixas, donas.
Folk ska ju skämma bort mig, ändå jag som fyller år.



Står fortfarande still på arbetet som ska göras.
Ville ha antisocial personlighetsstörning - men psykopaten i vår klass har redan paxat den.
Vi får ju vara fler, men palla munhuggas med honom vad som är rätt eller fel.
Jag vet redan hans lösning på problemen "Ge dom medicin - typ haldol eller stesolid - bälta dem.
FU!
Vet inte om jag kanske ska ta nåt ångestsyndrom - eller kanske OCD.
VET INTEINTEINTE!
En psykos som är intressant är iofs dysmorfoparanoia - det är då man tycker att man är avvikande ful. Oftast så fixeras man av sin egen näsa.
Eller kanske erotomani - som är stalking, eller att man helt enkelt får för sig att man har ett förhållande med vem som helst.

Jag får fundera lite på detta.

Har dunkande huvudvärk och vill egentligen bara lägga mig och dö en smula.
Men har som sagt en del att göra, och lägenheten har jag låtit förfalla nu de veckorna jag har pluggat till tentan.
Blir Greys om typ 30 min, sen får jag väl ta i med hårdhandskarna på klädhögarna.

Inga kommentarer: