tisdag 13 december 2011

Anonym.

En sak ska ni ha klart för er där ute; jag är inte intresserad av era privata tankar om hur god hjärtad en viss person är.
Ni som inte har en aning om vem jag är, vad som har hänt i det förflutna och så vidare, varför ens anstränga sig och kommentera, särskilt när ni slänger iväg kommentarer som inte har inom mitt intresseområde alls att göra.
Om den här personen hade haft något att säga till sitt försvar hade han nog gjort det själv, för flera månader sedan.
Jag har valt att inte skriva ut vad som har hänt på internet för att skydda den här personen, jag hade lika gärna kunnat skriva i detalj om vad han gjort men valt att INTE göra det..
Så låt mig då vara och bespara mig era privata tankar om honom för jag är helt enkelt inte intresserad.
Tack.

Inga kommentarer: