onsdag 14 december 2011

Taz har rätt.

Jag tror att jag inklusive mina klasskamrater snart börjar låta som Taz dvs BLÄÄÄBLÄÄBLÖÖÖÄÄÄÄH o.s.v.
Jag har suttit framför en dataskärm allt för länge och bara ordbajsat som Rebecca skulle uttryckt sig.
Jag är så jävla less på referenser, på sa Hill, [1], diskussioner och sammanfattningar, om resultat och jävla bakgrund.
Jag önskar att min påhittade klient Maja vore död så att jag slapp skriva det här.
Nu kanske jag börjar bli klar, eller klar och klar, klar med huvudtexterna. Jag orkar knappt korrekturläsa skiten utan mest hoppas på det bästa.
Framsidan är klar, ska bara komma på en passande titel och ett nytt syfte och göra en jävla innehållsförteckning + skriva alla referenser korrekt. Plötsligt blev listan en mil lång igen.
Ska nog ner och laga lite veggiekorv, äta bör man annars dör man.

Kanske sätter jag mig snart och vaggar fram och tillbaka i ett hörn, tja det får bli efter kl. 12 på fredag.
FAST shopping med mamma på Birsta håller mig levande - och Ex på lördag såklart.

FAN vad jag hatar det här arbetet.

Inga kommentarer: