onsdag 14 december 2011

Slut.

"Hjärnan värkte, hjärtat värkte, skulle jag bli heel igeen".. sjunger som Thåström gör.
Nog fan har jag ont överallt, ryggen, nacken, knäna, huvudet..
Är väl såkallat inne på sluttampen nudå.
Fick dock lite ångest, vafan kan inte skriva Ä i arbetena, blir bara ett danskt Ö eller om det är norskt. Whatever. Tror det är en tydlig markör att jag borde avsluta.
Har suttit i denna positionen typ.. 12 timmar nu.
Ska ligga och fila på syftet ikväll, alltså syftet är.. ja anledningen till varför man skriver hela jävla arbetet, typ.. vad man vill veta inom en specifik grej.
Så äääre.

Jag bara längtar efter att få ta en promenad, vara ute i mer än 5 minuter och kunna slappna av.
Ska bli gött att dansa loss i helgen till Hocico och S.P.O.C.K utan att behöva oroa sig för någonting.

Nu ska jag dricka mitt glasvin och försöka sova så småningom.

Inga kommentarer: