torsdag 12 januari 2012

Aoch.

Jag har ont på ställen jag inte ens visste att jag kunde ha ont på.
Låren värker, imorgon lär bli en bitch. Att bara sätta sig på toa gör att jag vill börja gråta.
Bara påett imorgon igen, hur ont det än kommer göra.

Imorgon har jag tenta - grupptenta endast som tur var är, kommer gå galant.
Fick föresten VG på uppsatsen, hehhehe helt otroligt alltså.
Vidare imorgon så blir det träning och fina Carro kommer ner för att hjälpa mig flytta.
Kanske (förhoppningsvis) spanar in den nya tecnoklubben på Inkonst, hade varit fett. Den är lixom hemlig!
Blev ingen psyk idag heller. Bussen var grymt försenad, jag väntade och väntade. När bussen äntligen kommit halvvägs till Oxie ringer de och säger att psyktanten blivit sjuk. I´m like wtf, då hade jag inte behövt missa halva dagen i skolan! Men men, bara att vänta på ny tid.. Igen.
Jag tror att den där gubben med vitt skägg har någon sorts agg gentemot mig för det är bara strul, dyker upp nåt nytt varje dag.

Annars roar jag mig med att vara bitter mot alla som kommer i min väg.
Jag orkar inte, sparar energi, går på reservaggregatet. Så less.. SÅÅÅ less.
Men man landar alltid på fötterna hur man än ramlar, så jag fortsätter ramla och resa mig upp.
Vad annars kan man göra?

Hmmm, äta lite, kaffe, röka sen får man väl fortsätta packa.
Fyfan.

Inga kommentarer: