torsdag 26 januari 2012

Busy life.

Hejsan hoppsan.
Jag ville bara skriva ett litet inlägg att jag lever.
För det gör jag, i allra högsta grad.
Har flyttat, gjort skolarbete, tränar kickboxing 3 ggr i veckan och jobbar emellanåt.
Så vad ska jag säga, jag har inte hunnit skriva eller vara ute på internet särskilt mycket.
Plus att jag inte får igång Com Hem internetet i den nya lägenhetet så.
Men har i alla fall ny dator (och tv), de gamla la av.
Sååå idag ska arbetet i Avvikande Sociologi vara inlämnat, imorgon är det redovisning och på måndag börjar jag på min LIA plats. Även fast.. ja vad ska man säga avdelningschefen inte var medveten om att jag skulle börja på måndag. Känns lagom roligt men men men.

Jag kan börja ett bra liv nu, nu när jag vet att allting är okej med min hälsa.
Så hej jag lever.
Vi hörs mer ingående då jag har internet frekvent.

/Yoshi

1 kommentar:

Com Hem AB sa...

Hej Yoshi!

Det är väldigt tråkigt att ditt Com Hem internet inte kom igång, det vill jag beklaga! Har du varit i kontakt med vår kundservice så vi kunnat gå igenom det hela tillsammans?

Jag hoppas ärendet har löst sig redan, annars är du varmt välkommen att kontakta oss på 0771-55 00 00 alternativt fylla i formuläret på www.comhem.se/socialmedia så kontaktar vi dig!

Med vänlig hälsning
Nick Fortgens
Kundservice