onsdag 1 februari 2012

punkt.

Jag har inte mycket att tillägga idag.
Tog en trevlig fika med finaste Anna idag, ibland undrar jag varför bra människor inte får må bra, och varför dåliga människor ska må så jävla fantastiskt.
Aja, det var mysigt i alla fall.

Tog mig hem, kallt och jävligt. Sov alldeles för länge för att sedan gå och träna.
Gick bra idag, kanske har en liten crush på en av tränarna. muuumms, gör en dock lite ofokuserad.
Sen gjorde jag lite rårakor, så jävla gott alltså. Husmanskost ftw.

Hmm, är duktigt trött och borde egentligen skriva CV och skicka in lite stuffs till advokatförbundet, får se om jag pallar.
Ja, är ledig imorgon med, då blir det styrketräning i och med att jag missar träningen på fredag tyvär..
That´s about it yeah.



3 kommentarer:

izzy sa...

Sv: Eller hur :O helt störst. Det har jag fan inte tänkt på hahha du har ju så rätt :O. OMG vad är det med J och oss egentligen? :O hahhaahahha

izzy sa...

SV: haha ja precis. AJa :*

izzy sa...

Sv; alltså i den kategorien så har jag ju lagt dit människor i min närhet som dött osv. Så nja, och orka inte ta bort bilderna på mig och henne. Vill ha dom kvar. Vet ej varför men ja. haha