onsdag 11 april 2012

En lång suck..

.. av välbehag.
Jag är i en enorm balans just nu.
Jag får in kost & motion i mitt liv utan att behöva anstränga mig speciellt mycket.
Att träna flera gånger i veckan är mitt stora nöje, vad missar jag? En onyttig fika på stan möjligtvis.
Men mina vänner finns kvar, jag kan träffa dem på helger eller kvällar, eller träningslediga dagar.
Fick beröm idag på kicken, var helt slut efter passet och endorfinerna bara sprutade, kändes som jag kunde ut och springa 10 mil (yeah right), men pigg och full av energi.

Funderar på att skapa en till blogg där jag skriver om träning, kost & hälsa i största allmänhet, blir kanske tråkigt för de som är helt ointresserade av träning att läsa om hur nöjd jag är och hur kul det är att träna.
Jag vet inte, känns inte som att jag har jätte mycket tid att verkligen göra en bra blogg! Det krävs rätt mycket för att kunna skriva en blogg som intresserar folk och som tar reda på ny fakta och kommer med nya idéer.
Vi får se, hade varit roligt i alla fall.

För en gångs skull ska jag stänga av dator tidigt, försöka få in 5:an utan att kanalen brusar och sedan sätta mig ner och ta hand om mina stackars naglar som fått lida länge nog nu! Måste uppdatera mina vårdande nagelprodukter så fort nästa CSN kommer, damn right.

Hoppas alla får en super onsdagkväll!







Inga kommentarer: