lördag 28 april 2012

Inspirations bilder på vackra kvinnor...

Tänkte googla fram en inspirations bild till träningen.
Sökte på massa ord men får bara fram en massa body fitness brudar, eller pinnsmala brudar med stora bröst.
Pallar inte..

Jag ska i alla fall gå och träna gym nu, så kan man med gott samvete "fira" att det är lördag.
Är dock inte sugen alls på onyttigheter, det är ganska roligt egentligen, jag som alltid varit så sötsugen.

Jag börjar märka nu att jag gått ner i vikt. Jag börjar se på min egen kropp att det faktiskt hänt saker.
Men känner också att det kan gå till överdrift. Vad gör jag när jag nått min idealkropp? Kommer det slå över och bli osunt då? Kommer det sätta griller i skallen på mig så att jag tränar för mycket? Vad som helst, bara det inte blir så att jag lägger ner och skiter i träningen.

Har kommit på en plan också, gör uppehåll med kicken under 4 månader. Måste köpa nytt kort nu den 30:e april. Antingen årskort med gym & kick för ca 3600:-.. Men känns ju olönt. Nu under 6 veckor får jag inte träna kick, till sommaren så ska jag jobba kvällar vilket gör att jag varannan gång kommer missa ett pass i veckan och under sommar månaderna så är det bara träning 2 ggr/ vecka. Sen ska jag åka till Norrland i 2 veckor, och sedan kommer Linda.
Så, min plan är att köpa gymkort endast, 4 månader, och sedan i augusti förhoppningsvis läkt mina ben och skador så att jag kan köpa årskort och bara KÖRA.. Vad tror ni?

Ha en fin lördag.

1 kommentar:

Jenny sa...

Det kommer bli awesome!