lördag 21 april 2012

nja.

Jag hatar helgdippar.
Bakis och eländig och har inte kommit i form förrän nu, kl 21.00 en lördag.
Jag bara tänker på min vita helg och allt jag skulle göra.

Måste städa, måste träna, måste laga mat, baka. Måsten måsten måsten. Mina egna måsten, men så mycket jag vill göra, så det blir bra. Krav.

Helgdipp.
Jätte mycket tankar som flyger i skallen om framtiden. Det förgångna.
Som vanligt..

Imorgon blir en bättre dag har jag bestämt.
Då får jag besök av gruppen, ja vi har grupparbete i skolan.
Träna, äta, tvätta, laga mat, ja ni vet. Söndag.




3 kommentarer:

Sandra sa...

Tack sötnos!!! försökte ringa dig häromdagen men den sa att nr inte fanns? o.O .. fast jag kunde ju smsa?? :P saknar dig!

Duktig du är som tränar och står i. Jag var igång i två månader, sen tappade jag kontrollen i o med tenta o sjuk o så. om du bodde här kunde du jaga mig med hagelgeväret. Ring gärna någon dag till veckan. är ledig tis,ons,tors :) kram! <3

Jenny sa...

Tack för att du ringde inatt. Det var jättemysigt att höra från dig igen. <3

Unknown sa...

Jenny: kände att jag varit dålig på att höra av mig så.
Vi får höras en dag i veckan eller så, när jag är nykter och klockan inte är 2 på natten!


Sandra: Fan vad konstigt. men ditt söta sms fick jag, blev väldigt glad.
Ja jag ska försöka finna tid att ringa dig i veckan, tänkte ringa om det var igår eller hur det var men blev inte av.
Och tack, jag försöker vara aktiv :D

<3