måndag 4 juni 2012

Deff.

Världens längsta dag ungefär.
Har 2 dagar med MI - Motiverande samtal, eller Motivating Interview!
Väldans intressant men går i skola 09.00 - 16.30, var hemma ca 17.30 sen käkade far och jag afhgansk mat, väldans intressant och gott. Kommer lätt äta där fler gånger.
Sen bar det var till ICA Maxi och "pappa betalar".. tur att det inte händer så mycket, hade känt mig ruggit dum, vill trots allt klara mig själv.

Hur som, börjar min deff imorgon, det innebär i princip INGA kolhydrater men massa protein.
Inga kolhydrater efter kl. 12.00, och inga kolhydrater alls om jag inte ska träna.
Så, vi ska se, jag kör på i minst 3 veckor, om det känns bra så kör jag 3 till.

Ville bara informera lite sådär, vad jag pysslar med.
Imorgon bär det av till Eslöv, pappa åker hem (snyft), sen åker jag till Anna som hänger i Marieholm, sover där och firar Sveriges Nationaldag med henne. Sen blir det hem och städa, träna, laga mat och på torsdag ska vi filma våra samtal, fyfan lär vara lagom nervös.

Om du är intresserad av Deff, styrketräning, kost eller annat så gå in på den här sidan; http://www.styrkelabbet.se/deffa/



1 kommentar:

Suzan sa...

lycka till med deffem!