måndag 25 juni 2012

Vinden vänder.

Gudars skymning!

Jag är så himla dålig på att uppdatera, tyvärr! Ber om ursäkt för det.

Vill ni veta vad som händer i mitt liv?
Jag kan berätta.
För tillfället har jag börjat jobba (i måndags), jobbar 15-23.15 så man är ganska trött efter ett kvällspass.
Särskilt nu när vädret behagar vara väldigt dåligt. Hur som, det går bra och det känns bra att tjäna lite kosing.
På min lediga tid hänger jag med mina vänner, har hittat en del guldkorn där ute och känns så jävla fint allting. Tänka sig att de funnits där ute i vimlet under alla dessa år, och att vi hittar varandra nu.
Så blir en del bus på Debaser, vin, häng, skratt, konstiga bussresor, lite shopping.
Annars har jag precis införskaffat en basketboll, ja för jag har tänkt dra ihop lite folk och börja spela streetbasket, var fett många som var på! Så ska bara vänta på lite uppehållsväder och helg så ska nog det starta också.

Träningen går sådär, var längesedan jag tränade styrketräning nu faktiskt, tyvärr, men går till jobb varenda dag, tar ett extra varv runt Pildamsparken så blir väl ca 40 minuters promenad, och på mina lediga dagar försöker jag också promenera/springa och snart försöka hinna in på gymmet.
Blir nog att jag börjar med boxning till hösten, då kickboxing inte funkade i och med att jag inte får sparka så tänkte jag, perfekt boxning, där är det ju mest överkropp som arbetar! Slag och sådant.

Man kan säga att jag är en himla nöjd tjej just nu som lever livet till fullo.
Ni kan följa mig i bilder istället på:
Dayviews: Nintendo8bit
Instagram: SofiaYoshiMohrin
Facebook: sök Sofia Yoshi Mohrin

Och ja, här ibland.
Blir dock inga roliga inlägg, men jag lever och har det jätte bra.

Puss och kram.
Ha en bra sommar!

Inga kommentarer: