måndag 13 augusti 2012

See what I see!

Avslutade precis en liten walking runda! Känner att de senaste veckorna inte direkt gjort underverk på kroppen om man säger så.
Igår hade jag min "sista" svullodag, har ju blivit flera ggr i veckan innan att man smaskat i sig både det ena och det andra.
Nu går jag tillbaka till kolhydratfattig kost och slutar att dricka öl (så mycket öl) och kör på vitt vin istället.

Ska försöka hinna med 4 träningspass denna veckan i alla fall, nästa vecka känns det som det fallerar lite i och med Malmöfestival + skola, men försöka duger så att säga.
Blir nog att jag börjar träna vanlig boxning till höst, när det nu drar igång.

Idag var även första dagen i skolan.
Var sådär roligt att träffa alla, kände mig inte riktigt i form för skola och diskussioner, och självklart startas skolan med etik och moral kurs där "det mesta av betygen grundas på diskussioner i klassen" GREAT? Nä, men 4 veckor sedan blir det LIA. Woop de ska bli kul.
Verkar även som att det ska gå att lösa att jag kan komma upp till Norrland v.46-47 när vi har hemtenta och det skulle vara så himla roligt.

Sådär, det var dagens egotid och uppdatering.
Ska försöka skriva lite mer under höstensgång och om jag börjar träna bättre har jag lite mer att skriva om.. Ah ni vet.


Inga kommentarer: