torsdag 10 december 2009

lätt eller svårt?

utbildning hela morgonen. trafikreglering - helt ointressant för mig egentligen förutom cykelbane delen men men.. i alla fall nåt att göra fram tills lunch. Höll på att somna några gånger bara men det är en annan femma.

Har i alla fall fått reda på att jag får anställning mars ut, det känns så JÄVLA underbart, för jag får troligtvis (håller tummarna) anställning på kommunteknik och då har jag jobb från och med april/maj fram tills september/oktober vilket gör att jag slipper oroa mig ALLT för mycket för pengar.
Det går bra nu.. förutom att jag knappt har några pengar kvar nu och får lite lön 23:e december, men överlever gör man alltid.

Frågan är dock, vad ska man göra till helgen? Lördagen är kirrad med fredagen står öppen och troligtvis helt utan alkohol. Jag reder mig.. Träning sen idol sen lär jag somna som stocken själv och ha en underbar sömn och blir utvilad till lördagen. Låter i och för sig ganska underbart om jag får säga det själv.

Nu får jag nog logga ut snabbare än snabbast i och med att privat surfing inte uppskattas allt för mycket här på Malmö stad.

12:50

Inga kommentarer: