lördag 5 februari 2011

förvirring.

Min hjärna är upp och ner idag.
Har haft ont i tinningarna och bara känt mig allmänt knepig.

Mötte upp Mina på centralen idag, vi gick och fikade på ett för mig nytt fik. Gamla Blomster Pigans lokaler.
Ganska trevligt fik ändå måste jag säga. Skönt att prata med Mina. Saknar tiderna på Hvilan när man bara kunde knalla ner till rummet nedanför och snacka lite skit, eller kolla på nåt dåligt tv-program.
Hon förstod i alla fall, och gav mig en del bra råd som jag får försöka följa.
Gick på stan och var nära på att köpa ett par skor, ååh är så sjukt skoberoende för tillfället. Vill ha ALLT allt allt.
Men det går inte, inte när den ekonomiska situationen ser ut som den gör.

Ikväll börjar i alla fall melodifestivalen och det innebär lite gotta och Izza och han den där Jon kommer över även idag.. Hahah, tänker inte skriva vad jag tyckte om den där duden men.. Snacka om knepig.
Förlåt Izza men so it is!

Hoppas den här knepiga "jag ska dö känslan" går över och att det bara är vanlig överansträngning jag lider av.
Man är ju lite rädd för blodproppar och annat skit man kan råka ut för.

Ha en fortsatt bra helg.

Puss!

Inga kommentarer: