tisdag 8 februari 2011

inom kort..

Lagade god mat idag - skippade pastan och körde hardcore grönsallad.
Inom kort händer det något stort, ska bara bestämma datum och fixa peppen.
Som sagt Sandra, peppa och utmana varandra?

Nu dricker jag grön cheesecake igen! Nom nom nom.
Imorgon blir det back to work och sedan kiropraktor.
Har även börjat sortera ut garderoben och till helgen ska jag fixa nere i källaren.
Sälja, slänga och skänka bort en del kläder. Ska bli skönt att bli av med det.
Menar en del sparar man bara för att man ska kunna ha det.. senare.
Men jag inser att jag är äldre och större än vad jag var när jag var 15, vissa av kläderna kommer aldrig att passa.
Och varför..? Jo kära läsare.. Man växer och det är naturligt och sunt.

Ser ändå fram emot förändringen.. Ska som sagt bara bli lite mer påläst och fixa orken.

Ha en bra fortsatt kväll och ta hand om er.. Börja lyssna på er kropp och gör något bra för er själv.
Och bara för er själv.. Ta ett långt varmt bad, fixa en skön ansiktsmask, gör en god kaka (och njut) eller en smoothie som piggar upp, gå en lång promenad eller köp er favorit choklad. Bara för er själv, inte för någon annan.



PUSS!

1 kommentar:

izzy sa...

Hejsan, ja klart man växer ;) haha.
Sötnos;* ja det är skönt med förändringar ibland och behövligt med + slipper det ta massa onödig plats och kan finnas de som har bättre användning av kläderna och dylikt <3.
Om du skänker något som du ej tänker sälja är jag intresserad <3.

Puss på dig fina.