tisdag 8 mars 2011

listen to your body.

Part 2.
Tänker inte dra den slagdängan igen om varför det är så svårt att lyssna på hur man själv mår.
Igår var en fruktansvärd dag, hela dagen så varför chansa att den blir så igen.
Plus att jag verkligen måste ta vilken tid VC än har att erbjuda mig.

Magen är nog det värsta stället man kan ha ont på, det påverkar verkligen hela kroppen.
Just nu är jag bara så nervös hur allt ska gå. Jag måste kunna jobba imorgon, förlorar för mycket pengar annars.
Tänk va, vilken ond cirkel! Jag blir orolig för att jag är sjuk och därmed missar arbetstillfällen. Menar, min anställning går ut på fredag.. Och sen då? Hur många dagar kommer de behöva vikarie? Måste ju kunna snitta att arbeta typ 5 dagar/vecka.
Så mycket tankar som snurrar i skallen, för mycket tankar som inte går att sortera undan.

Ska nog koka en kopp te i alla fall, och invänta att klockan blir 07.40 så man kan ringa VC.

Undrar om detta besöket blir lika roligt som tokkärringen som trodde att jag var narkoman bara för att jag gillar att ta blodprov i armen.

PUSS!

Inga kommentarer: