måndag 25 april 2011

Day 09 — A photo you took

 Lite tråkigt, men om jag ska lägga upp ett foto jag tagit som jag är sådär supernöjd med får jag nog leta..
Har otroligt många foton som sagt, och väldigt många jag är nöjd med, men ska försöka hitta nåt extra..



Har alltid haft en förkärlek för macrobilder, så får bli två sådana.
Rökbilder i svart/vitt kommer alltid vara otroligt vackra. Så ja, två bilder jag tagit.



____________________________________________________
Har varit redigt trött och less idag på jobb, kollegorna undrade nog vafan det var med mig, men ibland orkar man bara inte.
Slutade 13.30, blev i princip direkt hem där både jag och Joakim somnade i soffan.

Blev en jätte god fisksoppa med både vit fisk och laxfilé, hur gott som helst. Lite aioli till var pricken över i:et.
Eftersom det blivit en del svullande så MÅSTE jag ut nu snart och röra på mig, ska orka ut på en tur med inlines i alla fall, Joakim får cykla bredvid.. Gosh, är så sjukt trött.

PUSS!

Inga kommentarer: