tisdag 26 april 2011

Day 10 — A photo of you taken over ten years ago

Hehe, ja okej.. Ska väl leta upp två bilder då..
Tog bara en halvtimme typ på BDB men nu hittade jag en, tror jag är typ.. 13 där.



Minns att bilden är tagen när vi hälsar på en vårdtagare till pappa, hon tyckte jag var jätte söt, jag själv tyckte jag var stentuff.
Tur att tiderna har förändrats, rätt kul att kolla igenom sina gamla bilder, man minns tillbaka så mycket när man ser en bild. Dofter, känslor..


_____________________________________________
Blev träning efter en hektisk dag, rätt skönt att varva ner på gymmet faktiskt.. Vart 45 minuter totalt och mage&rygg träning idag. Förvånansvärt vad många övningar där man tränar ryggen som man tror tränar armarna.
Kändes riktigt bra.. Blev en promenad hem på en halvtimme i det sköna vädret. Börjar få upp tempot nu måste jag säga. Så total träningstid idag= 20+45+30= 95 minuter.
Jag är på gång igen.. Nästa träning blir fredag och sedan söndag.
Ledig på torsdag, ska bli riktigt skönt.. Känner för att göra något kul, kanske åka bort.. Men blir nog mys i parken med Izza, lika bra det.

Är extremt lycklig över lön imorgon.

PUSS!

Inga kommentarer: