fredag 18 november 2011

En tillbakablick.

100 år senare postar jag ett inlägg.
Såhär, min dator fick flipp, den dog hela tiden.
Men - jag tror att jag åtgärdat problemet. Köpte en ny laddare, så här var svaret.. Hela tiden har det varit glapp i laddaren, och inte i batteriet som jag trodde.
WOoopej.

Har ändå inte haft tid att sitta vid datorn - tenta på måndag.
Så egentligen det enda som befunnit sig i min skalle är psykoser, personlighetsstörningar, förstämringssyndrom, olika behandlingar, mediciner bla bla bla.
Som jag sa till Anna; "Kanske får jag en psykos och får LPT på mig efter måndagen"..
eheheh.
Så som en konsekvens av att datorn inte har fungerat har jag ju heller inte kunnat skriva om våra lektioner. Det har varit späckat schema kan man verkligen säga.

Själva livet rullar väl på i sakta mak.
Vissa dagar mår jag så bra att jag vill spy regnbågar, vissa dagar vill jag egentligen bara rulla ihop mig i en boll och ligga där.
Ångesten kastar sig verkligen över en under vissa dagar.
Ska till läkaren på tisdag - får se vad han säger. Även kuratorn på eftermiddagen.
Den 2:e december så ska jag till Lunds universitet på intervju ang. KBT eller annan psykodynamisk behandling. Samtal i alla fall.
Så mitt psyke ska också utredas och bli bättre kan jag hoppas.
Lever inte sunt och tar till en massa skit ibland bara för att fly.

Nästa vecka är totalt fullspäckat btw, och de är ju azum iofs.
Måndag - tenta
Tisdag - läkarbesök - skola - kurator
Onsdag - Skola sedan innebandy
Torsdag - Födelsedag - fixa kalas för en massa folk
Fredag - Fira min födelsedag med alkohol och sånt
Lördag - Danmark - Trente Möller med Mina
Söndag - troligtvis vara DÖD.

Nästkommande 2 veckor efter det - total ledig från skolan med fördjupningsarbete "endast".

En annan rolig sak är att jag börjat umgås ruskigt mycket med Anna S.
Satan vad jag tycker om den tjejen, vi tycker galet lika, har sjukt mycket att prata med.
Vi har börjat bli hälsosamma också, lagar mat och grejar. Kanske t.o.m blir en liten studiecirkel med inriktning på hälsa - säg till om ni vill vara med.
Annars har jag ju som vanligt fina brudarna Izza och Linda.
Har verkligen 3 brudar i mitt liv som betyder ALLT.
Med allt ont kommer något gott, så utvärderade jag det i alla fall hos kuratorn sist.
Men fan vad allt annat fortfarande gör galet ont.

Ja det var väl en liten sumering av de veckor som har förflutit.
Snart ska jag kasta mig över böckerna igen, sedan tvätt sedan Idol med vin + Izza = sant.

Tack för mig.

Inga kommentarer: