söndag 27 november 2011

slut i rutan.

Danmark var fantastiskt.
Iofs regnade det, det var kallt, jag ramlade och skrapade upp knäet, dansade, pratade, skrattade..
Åh vilka underbara människor man träffade.
Ja hela Danmarks tripen var amazing.
Synd att man inte har facebook så man kan hålla kontakt med allt nytt folk, men men.


Jag har bestämt mig nu för att sluta röka, jag måste fan. Mina lungor klarar inte mer.
Jag måste ha x-antal vita helgen också.
Detta går inte, jag kommer dö innan jag fyller 30 - och jag vill leva länge.
Ja en mer hälsosam stil skadar ju aldrig.

Jag ska hem - till norrland också, pappa kom ju som sagt ner med bilen så vi kör hem på torsdag, och jag stannar tills typ 16:e december - måste ju tillbaka och redovisa fördjupningsarbetet.
Blir en helg i Umeå såklart också, och förhoppningsvis tatuering.

Jag ska sova så JÄVLA hårt snart, det har varit en låååång och hård helg.

nåt sådant.
och nåt annat.
tattooooos

Inga kommentarer: