fredag 30 mars 2012

Friday i´m in love.

Vilken dag.
Var med Anna på stan, hon hittade 2 par byxor och jag... jag hittade ingenting.
Tänk er va, jag köpte ingenting. Bara bytte mina nya löparskor mot en halv storlek mindre, ah precis.

18.00
Då infann jag mig på Enighet´s gym. Passade utmärkt nu när jag skadat foten att bli runt visad på gymmet.
Så nu ska jag klämma in gymträning mitt i allt annat också, jag får pussla lite.
Kändes skönt att komma igång och ha ett schema att gå efter också.
Kommer nog trivas bland alla invandrarkillar och spännisar, de verkar trevliga.

Nu ska jag njuta av mina hallon och mitt goda te.
Imorgon är det morgonpass på LIA´n. Sista veckan nu tyvärr.

Ha en jätte bra fredag för det ska jag ha.







p.s längtar tills på måndag då jag inte kommer ha samma hårfärg längre. CHANGES efter typ.. 5 år.

Inga kommentarer: